Het AJSO Sextet

Het AJSO Sextet, ook wel ‘Het Sextetje’ genoemd, is in 2013 gevormd uit zes fanatieke orkestleden die graag in een klein verband op hoog niveau samen spelen. Wat klein is begonnen vanuit enkele huiskamerconcerten, is in de loop van de jaren doorgegroeid tot een veel geboekt ensemble in Flevoland en omstreken.

Als AJSO Sextet spelen we voornamelijk lichte muziek, denk hierbij aan popmuziek (o.a. Justin Bieber, Coldplay en Michael Jackson) en filmmuziek (o.a. The Lion King, Game of Thrones en The Godfather). Daarnaast spelen we soms ook klassiek en hebben we een kerstrepertoire. Ons repertoire is ideaal als voor- en achtergrondmuziek bij verjaardagen, feesten en recepties, wanneer u naar iets bijzonders en toch herkenbaars op zoek bent. Ook verzorgen we als begeleidingsensemble net wat extra’s bij koren of andere voorstellingen.

Het AJSO Sextet bestaat momenteel uit:

Mike Kruijer – viool 1
Marijn Zwart – viool 2
Marlinde Oosterwijk – altviool
Hidde Klein Nagelvoort – cello
Michiel Smit – contrabas (contactpersoon)
Hugo Maat – piano

Heeft u interesse in een concert van het sextet? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor vragen of boekingen! Dat kan via kamermuziek@ajso.nl.